Friday, February 24, 2012

Produk Everlynn Skincare, Produk Kecantikan Terbukti Berkesan

Assalamualaikum..w.r.b.t...

Harini nana rasa nak cerita pasal produk yang makin menjadi pilihan ramai & mendapat tempat di kalangan pembeli online iaitu Produk Everlynn Skincare...mungkin ada ramai lagi yang tak tau pasal produk ni dan mungkin ramai jugak yang dah tau pasal produk ni sebab produk ni dan ada stokis & dealer almost di semua negeri dalam Malaysia ni kerana sambutan yang amat memberansangkan..

So, kepada yang tak tau lagi, nana merupakan salah seorang dealer produk ni di kawasan Kuala Lumpur dan tak kesah jugak mane² customer yang selesa membeli dengan nana :) to be honest nana sendiri pun dah gunakan produk ni dan nana sendiri merasakan kelainan produk ni. Untuk pengetahuan, Everlynn Skincare mempunyai beberapa jenis produk yang nana akan ceritakan kat bawah ni tapi for the time being nana nak cerita mengenai a few products yang pada nana mendapat sambutan yang menggalakkan dari customer nana.
  • Everlynn Skincare Set - skincare set ni sesuai untuk semua jenis kulit samada kulit kering, berjerawat , bermasalah jeragat, kulit berminyak dan sebagainya. Mengandungi 4 barang iaitu Deep Cleansing Foam, Deep Hydration Refreshing Toner, Day Solution, & Multiperfection Cream (night cream).
- Untuk pengetahuan, set skincare ni tidak memberikan kesan pengelupasan seperti sesetengah produk yang lain. Cara penggunaannya juga sama seperti produk lain, seperti biasa cuci muka anda dengan Deep Cleasing Foam. Kemudian, dengan menggunakan kapas muka, picit beberapa titis toner dan sapu ke seluruh muka. Ini bertujuan untuk menutup pori² yang terbuka lepas kita cuci muka. Kemudian sapu krim (kalau siang, gunakan Day Solution dan kalau malam sebelum tidur gunakan Multiperfection Cream). 
  •  Serum Series - serum ni ada beberapa jenis iaitu collagen serum, purifying serum & oxygenating serum. Penggunaan serum ini adalah bergantung kepada keperluan kulit.

- Collagen serum fungsinya adalah untuk memberikan kesan lebih cerah dan menjadikan kulit kelihatan lebih muda @ fresh. Manakala untuk purifying serum lebih kepada mereka yang mempunyai masalah jerawat dan juga parut jerawat. Oxygenating serum pula adalah untuk mereka yang mempunyai kulit kusam. Cara menggunakan serum ni sangat mudah, just calit di dahi, pipi, hidung dan dagu kemudian sapu seluruh muka. Kecuali untuk purifying serum, just sapu di bahagian bermasalah iaitu pada jerawat dan juga parut jerawat.
  •  Oxygenating Collagen Sheet Mask - fungsi mask ni ialah untuk mengurangkan bintik-bintik hitam di kulit, mengurangkan kedutan dan menegangkan kulit, mencerahkan serta melicinkan kulit anda.

Owner produk ni adalah Puan Lina yang gojes dan sekarang menjadi usahawan berjaya insyaAllah. Bermula secara kecil²an dan kini menjadi usahawan yang berjaya. Boleh juga singgah di blog Lina untuk jenguk² pasal produk ni.



Memang best sangat dan dah ramai yang jadi customer tetap nana dengan menggunakan produk ni. So untuk maklumat lanjut lagi mengenai produk ini dan cara penggunaan serta testimonial² para pengguna produk ni boleh lah lihat di FB Page Nana Everlynn Skincare Dealer Kuala Lumpur atau boleh hubungi Nana 013-3750227. InsyaAllah nana boleh terangkan serba sedikit mengenai produk ni :)


5 comments:

QasehSuci said...

amik masa berapa lama untuk nampak kesan? reply kat email saya noraini.abdjalil@yahoo.com

Anonymous said...

Baru nk cuba..

Unknown said...

michael kors outlet online sale michael kors outlet michael kors outlet online michael kors 2015 michael kors outlet michael kors outlet stores michael kors outlet online sale michael kors outlet michael kors outlet online michael kors 2015 michael kors outlet michael kors outlet stores nike outlet nike store nike factory store nikestore nike employee store nike factory nike factory outlet nike outlet coupon

柯云 said...

2015-12-18keyun
canada goose sale
canada goose sale
nike free 5.0
oakley sunglasses
uggs outlet
louis vuitton purses
chanel handbags
louis vuitton bags
louis vuitton outlet
michael kors outlet
coach outlet
lebron james basketball shoes
marc jacobs outlet
uggs on sale
michael kors bags
mulberry uk
louis vuitton purses
ralph lauren outlet
ugg outlet
oakley sunglasses
discount jordans
oakley outlet
michael kors outlet store
coach outlet store
louis vuitton purses
jordan shoes
ugg boots
ralph lauren outlet
ugg australia
tory burch
ralph lauren outlet
adidas original trainers
gucci handabgs
ugg outlet
p90x
nike air huarache
tory burch outlet online
michael kors handbags
ray ban sunglasses
coach factory outlet

raybanoutlet001 said...

ray ban sunglasses
browns jerseys
ray ban sunglasses
giuseppe zanotti outlet
denver broncos jerseys
michael kors uk
coach outlet
fitflops sale
coach outlet
ralph lauren outlet

 
Copyright © Sakura Shawl |Design by Whitey Mommy