Sunday, June 12, 2011

Majlis Perkahwinan En. Amirul Azman & Puan Fazarizma di Klang, 11 Jun 2011

Assalamualaikum W.R.B.T...

Hari Sabtu yang lepas, kami (ehem saya dan en.tunangan ye) dipertanggungjawabkan untuk menjadi penyambut tetamu yang datang dari ofis kami..hehe dalam erti kata lainnya, 'usherette'... :) so kami pun dapat la jugak 'uniform' yang diberikan oleh En.Amirul iaitu housemate en.tunangan saya. Cantik warna tema perkahwinan Amirul & Fazarizma ni, light blue..jarang orang buat :)

Al-kisahnye (hehe nak cite pasal pasangan pengantin baru ni) ...

~~Once upon a time.. :P Amirul & Fazarizma merupakan rakan sepejabat..tapi takdela rapat sangat...kawan² camtu je kot :) lepas Puan Fazarizma (skarang dh bergelar Puan ye) dah tak bekerja di ofis kami ni, barulah timbul bibit² kerinduan di hati masing² hehehe sila betulkan sekiranya ada salah ye En.Amirul & Pn.Fazarizma :) lepas tu baru la timbulnya bibit² percintaan sehingga mengikat tali pertunangan dan akhirnya selamat sampai ke jinjang pelamin..alhamdulillah...

Silalah tengok gambar² di bawah ye :)

FYI, ini bukan pasangan pengantin ye, bakal je..hehe

Sebelum ketibaan rombongan pengantin dan para tetamu, kami duk main kat playground depan  rumah pegantin...

Rombongan pengantin dan keluarga pihak perempuan tiba selepas Zohor

En.Tunangan bersama pengantin a.k.a housemate, En.Amirul Azman

Sesi saya pula bersama pasangan pengantin,aik nape semua muka macam tu?

En. Tunangan bersama pasangan pengantin bahagia..amin..

Eh! Apakah? hehehe



4 comments:

aznee said...

ni baju yg kain langsir tu ke nana? hahahahhahaha...

Dongdong Weng said...

20150505wengdogndong
oakley sunglasses wholesale
hollister clothing store
ray bans
jordan 11s
burberry sale
kate spade
mont blanc
chanel handbags
lebron james basketball shoes
christian louboutin
toms shoes
jordan 11 gamma blue
chanel uk
hollister co
michael kors outlet
jordan 6
burberry outlet
kate spade outlet
toms shoes
ray ban sungalss
coach factory outlet online
tory burch outlet
coach outlet
burberry outlet
celine outlet
fendi outlet
abercrombie
lebron james shoes
mont blanc pens
tory burch sale
ray ban outlet
lebron james shoes
cheap jerseys
tods outlet

Wenhao Guo said...

3guoguo1022
jordan shoes
celine handbags
ralph lauren
ugg boots clearance
ugg boots
canada goose outlet
michael kors handbags
michael kors outlet
cheap ugg boots
louis vuitton handbags
coach factory outlet
louis vuitton
ugg boots store
oakley sunglasses wholesale
ugg boots for women
Canada Goose Jackets/Coats And Parka Online
michael kors outlet
coach factory outlet
cheap nfl jerseys
coach outlet canada
canada goose jackets
michael kors handbags
coach factory outlet
louis vuitton handbags
jordan 4
michael kors handbags
louis vuitton handbags
tory burch outlet
louis vuitton outlet
jordan 3
michael kors handbags
michael kors handbags
ugg boots wholesale
louis vuitton outlet
michael kors bag
louis vuitton handbags
louis vuitton
michael kors outlet
coach outlet

mmjiaxin said...

camisetas futbol baratas
swarovski crystal
links of london jewellery
michael kors outlet
new orleans saints
coach outlet store
wedding dresses uk
jordan shoes 2015
designer handbags,handbags outlet,cheap handbags,purses and handbags,wholesale handbags,designer bags,bags outlet,handbags wholesale,cheap purses,discount handbags,handbags sale,wholesale purses,handbags and purses,designer purses
the north face outlet
black friday deals
air max 2014
louis vuitton handbags
michael kors outlet
roshe run men
ugg outlet
salomon shoes
ray-ban sunglasses
ghd uk
louis vuitton,borse louis vuitton,louis vuitton sito ufficiale,louis vuitton outlet
mm1119

 
Copyright © Sakura Shawl |Design by Whitey Mommy