Tuesday, June 7, 2011

Ana Lu'lu Slot Lestary Menggantikan Drama Bersiri Asmara


Malam tadi tengok cerita Ana Lulu cerita yang menggantikan drama yang agak best,Asmara tengok sampai episod akhir tau..hehe excited sangat nak tengok cerita Ana Lu'lu ni sebab ada Nora Danish yang tersangatlah comel!! kan! kan! mesti ramai yang bersetuju dengan nana. :)

Paling best bila tengok Nora Danish bercakap-cakap...comel sampai muncung2 mulut sebab nak bercakap..macam budak kecik yang baru belajar nak bercakap..hahaha :) comel kan?! :D pastu , yang best lagi  bila tengok pakaian Nora Danish dalam cerita ni, sangatlah confident sebab Nora boleh pakai warna baju yang terang-terang sangat macam warna oren, kuning, hijau, biruuuuu...tapi tak nampak pelik bila Nora pakai warna yang terang2 macam tu, malahan comellll!!

So, pada sesiapa yang tak dapat tengok episod pertama malam tadi, boleh ikuti pada setiap hari Selasa pukul 9 malam of course la di TV3! 

Sinopsis


ANA LU’LU mengisahkan Ana Lulu (Nora Danish), seorang gadis periang yang sering tampil dengan cara berpakaian pelik dan menarik perhatian orang untuk memerhatinya. Ana bekerja sebagai pembantu jurujual di sebuah kedai bunga bersama seorang kenalan baru, Bunga (Wawa). Konflik percintaan bermula apabila Harris (Kamal Adli) telah jatuh hati terhadap Ana. Walau bagaimanapun, Ana sedang menyulam cinta dengan Fadzil (Adey Syafrien) tanpa menyedari Fadzil sering mempergunakannya demi wang.

 
Copyright © Sakura Shawl |Design by Whitey Mommy