Monday, March 19, 2012

Tudung Double Layer Ameera by Simplypurple-Mummy

Assalamualaikum w.r.b.t..


Lately rasa macam ada penyakit M malas nak update blog..huhu sebab tak tau nak tulis apa..kekeringan idea.. kalo korang ada cadangan boleh la bgtau kt komen ye utk nana pos ape plak nanti..

Kali ni nana nk promote tudung yang sangat cantik, ringan, dan mampu milik. Thanks kepada pemilik blog iaitu Puan Fara kerana sudi ambil nana untuk jadi model tudung yang cantik ni, tak pasal-pasal nana dh grab satu..hehehe

Material untuk tudung ni adalah chiffon double layer yang mana kainnya sangat ringan dan mudah untuk dipakai dengan awning Thai silk. Memang tak nyesal kalo beli chewah! :) lagi pulak, harga yang ditawarkan oleh Puan Fara ni memanglah amat berpatutan jika dibandingkan korang nk kena keluar berpanas-panasan <<--ade ke ayat ni hehehe suka ati aku je hehe meredah ke kedai-kedai untuk mencari tudung yang cantik ni.

So saksikan beberapa contoh Tudung Layer Ameera ni yang digayakan oleh model yang sangat dikenali di blog ni blog ni je pun kikiki..Kalau berminat untuk tengok lagi tudung atau warna-warna yang lain boleh singgah di blog Puan Fara ni ye atau leh terus call je Puan Fara untuk beli tudung ni di nombor 012-2468652, siapa cepat dia dapat ye :)






Cantik kan warna-warna yang ada tu! So, korang yang nak tahu harga ke atau warna-warna lain lagi moh ke blog Fara..nana pun dah pakai dh tudung ni, leh tengok kat entry ni

Jom Like Fb Page Sakurashawl & Sentuhan Hyna Razak

0 comments:

 
Copyright © Sakura Shawl |Design by Whitey Mommy