Wednesday, September 14, 2011

Akhirnya,dapat jugak pallete eyeshadow dari Irine Nadia Marcello yang comel!

Assalamualaikum...w.r.b.t..

Thanks to Irine Nadia yang bersusah payah simpankan pallete eyeshadow untuk nana..dari bulan puasa lagi Irine tolong simpankan (tapi dh bayar ok,jgn ingat i book saje2 tau..nnt unfair pada yang lain)..lepas raya baru berkesempatan jumpa dengan Irine dan amik barang tu sendiri dengan Irine...cantik sangat warna2 pallete eyeshadow ni..pada peringkat permulaan bagi mereka yang baru nak belajar mekap tu boleh la beli pallete eyeshadow sebab jimat ade banyak warna..tak kurang yang nana beli ni,ade 96 warna..banyak sgt! warna2nya pun terang dan tahan lama...mmg best!

FYI, Irine sangat comel dan sangat peramah.Same jugak dengan tunang Irine, jumpa Irine petang semalam dekat  pasaraya The Store Sungai Buloh...walaupun hujan lebat dan jem tetap ku gagahi jua :) hehehe tu pun jumpe sekejap sangat je, amik barang then terus balik sebab rasa bersalah sebab buat Irine tunggu lammeeee...huhu sori dear :)

Irine ni blogger yang comel,pada yang tak pernah singgah blog Irine,leh jenguk kat <> . Dia pun ada blog bisnes yang jual macam2 produk dari produk kecantikan sehinggalah ke produk kesihatan. Nana pun ada beli produk VCO dari Irine.. :)

Kat bawah ni nana letak gambar ekkk..layan..hehehe

Macam ni la rupa bekas eyeshadow tu,cantik tau!dh macam wallet je


96 warna!~guna sampai lebam..hehe cantikkkk!


ni dia Irine yang comel sangat!gambar dari fb Irine


Terima kasih..sekian Wassalam...

 
Copyright © Sakura Shawl |Design by Whitey Mommy